Jag kollade upp när min chef steg in genom min dörr.
"Um..  Inna we need to talk.." sa han och satte sig i stolen mittemot skrivbordet. Here we go. I'm done, fired. Tänkte jag.
"Your transformed.."
"What?! Where?" sa jag fort.
"London" sa han och ett leende spred sig på hans läppar.
"Oh my god!" sa jag och reste mig upp. Han också. Jag ställde mig framför honom.
"Who did this? Who could known" sa jag. Han kollade ner i golvet.
"You? You did this?" sa jag och han log stort. Jag flög om hans hals.
"I owe you!" sa jag.
"No you don't.." sa han och kollade på mig.
"How much did you have to pull in for 'em?"
"I pulled a few strings.. but I got what I wanted. When I saw your face when you saw Louis for the first time, belive me Inna... It was like everyone exept you two knew that you both we're the ones. Don't ever let him let you go, and never let him go."
"Naaaw. And thanks dad."
"Hey!"
"You totally sounded like one.."
"Come back to New York though, Your always welcome"
"I'm gonna miss you.. You not like my boss. Your one of my best friends" när jag sa det så fick han ett uttryck i ansiktet som en kille får när man säger jag älskar dig för första gången.
"So. Pack your bags! You'll start working in one week over there."
"Thank you. So much.. you don't know how much this means... oh god thanks!"
"I know Inna... You're woth this" sa han och log. Jag kramade han igen innan jag gick ut på huvudkontoret.
"Inna what's going on?" frågade Sasha och John.
"..I'm...." började jag och dom skakade förtvivlat på huvudet.
"I'M TRANSFORMED TO LONDON OH MYYY GOOOOSH" tjöt jag och Sasha skrek till och kramade mig hoppandes.Hon var trots allt bara 21. Tro inget annat..
 
"Lou? You home?!" ropade jag i den minimala lägenheten.
"I'm in here!" ropade hanfrån badrummet. Han stog med en handduk runt höften och jag gick fram och kysste honom.
"Guess what?" sa jag och gick till köket och togett glas vatten.
"What?" ropade han.
"I'M TRANSFORMED TO LONDON MOTHERFUCKER!!!" skrek jag och han kom gåengdes. Han ställde sig och kollade på mig.
"This is so calling for a party tonight" sa han och jag flinade hemlighetsfullt. Jag drog mig fram för att kyssa honom. Han la en arm på min rygg och drog mig nära.
 
När klockan närmade sig nio på kvällen bytte jag om och gick till han. Han låg på sängen.
"You're already done.." sa jag häpet.
"Hey.. nothing means this much to me. I want to show you that it really does." sa han och ställde sig upp och böjde sig enr och pussade mig på pannan innan han tog på sig skorna. Jag följde hans exempel och drog på mig mina Jeffrey Campbell. Han tog min hand när vi började gå mot en nattklubb.
 
När klockan närmade sig 5 på morgonen så drog vi oss hem. Båda vinglade runt men tillslut hittade vi hem. Vi däckade ganska ordentligt på sängen.
 
Jag vaknade och kramade om Louis i min famn. Jag öppnade sakta ögonen och fick syn på klockan.
"SHIT LOU" sa jag högt och han vaknade.
"Shut up" sa han och drog täcket över sig.
"Get up bitch!!" sa jag och slog han på rumpan på täcket.
"What is it!?" sa han irriterat.
"It's 6 pm!!!" sa jag och han spärrade upp ögonen och slängde av sig täcket. Jag hämtade huvudvärkstabletter och vi tog två var.
"I need to clean up my office."
"Are you serious? I have the fucking worst hangover in years. Im going nowhere." sa han och slängde sig på sängen. Jag suckade och drog på mig conversen och lämnade lägenheten. Min chef skulle precis gå när jag kom.
"Ohhh... Easy with the drinking" sa han och garvade och gick. Jag gjorde ett "pfft" läte och skrattade. Det var bara jag och dem som jobbad natt kvar på kontoret när jag gick hem. Klockan var 11 och jag fick helt enkelt fortsätta imorgon. 
 
Jag la mig brevid Louis och la mina armar runt honom. Han "la" sig i min famn och jag drog min ena hand genom hans hår och andra runt hans hals. Jag somnade efter en stund.
________________________________________________________
Förlåt. Förlåt. Förlåt. Vet inte vad jag ska säga. Vet att ni har väntat länge. Jag är verkligen ledsen. Har inte haft tid. Började på detta höromdagen men vart avbruten - Det är ju förfan sommar så ni kanske kan förstå mig. Ännu en gång förlåt.. Hinner inte skriva på 1 vecka. Moppekuuurs... ni får ha det bra! Det ska iallafall jag ha det! Jag kommer tillbaka snaart med nya överraskiningar... större än ni någonsin kommer kunna drömma om i denna novell. That's for sure. Bye babes ♥

Kommentera

Publiceras ej