(Funkar inte att ladda upp bilder.. sorry :()


Han kollade in i mina ögon när vi hade kyssts. 
"Okey now it's official" sa han.
"Now's what official?" sa jag förskräckt.
"Your the best kisser AND your the most beautiful thing in the whole entire world"
"hey don't call me a thing" skrattade jag.
"Why not? I'm into you.. your my thing. You know.." sa han och rodnade.
"oh do I se Louis The Tommo Tomlinson blush?"
"Yes..." sa han gulligt och pussade mig fort på kinden.
"LOUIS OVER HERE" ropade flera galna människor med kameror.
"Damn" sa han.
"Let's go home to me!" sa jag och tog tag i hans arm och drog han med mig.
 
När vi satt där på kvällen vid mitt köksbord log han mot mig när han hade druckit lite ur sitt kaffe.
"Tomorrow.." började jag.
"I know you gotta work. I'm just gonna be out shopping!"
"I'll be home at 4" sa jag och reste mig och pussade honom i pannan innan jag gick och fixade mig för sängen.
Han la sig brevid mig och la armarna runt mig.
"Goodnight sweet rose" sa han och la sitt huvud på mitt när vi låg där i sängen.
"Goodnight baby" sa jag och kröp ihop i hans varma famn där jag somnade gott.
 
"Inna!" ropade min chef på eftermiddagen.
"Yeah?" sa jag och gick ut till mina kollegor som hade något på span i datorn.
"Suspect.. hold on tight...." sa han och jag kollade frågande på mina kollegor.
"Nic" sa John.
"That guy I threw out the window?" sa jag oberört.
"Umm.. yes" sa Sasha.
"Fuck.." började jag när jag gjorde mig redo för att gå och sätta stopp för honom.
"Is he here to kill me?" sa jag när jag hade fått på mig min väst och mina vapen.
"No.. we have a target.." avbröt min chef när han sökte sig fram i datorn.
"Then who?" började Sahsa.
"Oh shit.."
"What?" sa John och ställde sig brevid honom och kollade på datorn.
"holy shit" fick han ur sig och jag och Sasha kollade frågande på varandra.
"It's Louis.. Tomlinson" sa John och nickade mot mig. Allt stannade upp i några sekunder innan jag vart arg.
"Sasha, John Come with me! He's going down... RIGHT NOW" sa jag och gick med bestämda steg mot hissen.
 
 
Efter att ha fått tag på Louis och skrämt iväg Nic kollade jag på han när vi stog där på ett tak.
"Louis.. LIFE?!"
"Yeah I know a lot of things about it" snäste han.
"Oh yeah? tell me one. Teach me one thing." väste jag och han tog ett steg närmare mig.
"You .. only live... once?" sa han osäkert.
"No, you only die once. But once is enough. You live everyday."
_____________________________________________
1 comment!

1 kommentarer

Linnea

02 Jul 2013 00:22

Bra :)

Kommentera

Publiceras ej