Personen släppte mig och puttade mig fram så jag föll. Jag vände mig fort och reste mig upp.
"SASHA?!"
"I was just having fun" sa hon och skrattade. Jag slog till henne och vi skrattade.
"Inna, Inna?!" sa min chef.
"Yeah?" sa jag i snäckan.
"Get yourself into the storm drains!" 
"What?"
"There's this other company, searching for you and if they find you.. They'll kill you!"
"Why?!" 
"Because it's a game. And the want the victory."
"Wait. So this had nothing to do with One Direction?"
"No, this is just a perfect day for them to win. I need you to hide in the storm drains and let Sasha and John deal with them. I gave them earphones as well! They'll tell you when it's safe! Get going!" sa han och Sasha nickade mot mig eftersom hon också hörde det chefen sa i hennes snäcka med. Jag nickade tillbaka och sprang sen mot trappan. 
 
Väl nere på gatan satte jag fingret på snäckan.
"Boss.. locate a storm drain for me where there's not so much people!"
"No time, you gotta get down there! Those guys can be anywhere looking for you."
"But.."
"Get down! Now!!" sa han och jag såg närmaste gatubrunn. Jag sprang dit och kollade mig fort omkring. Folk var överallt!! Jag drog upp locket på brunnen och stack ner benen och satte mig där. Sen hävde jag mig ner och hoppade 2 meter i fri luft ner till marken. Vattnet var inte högt, bara några centimeter. Jag kollade upp och såg några kolla ner.
"Are you sure she went down here?" sa dom. Dom hade västar, säkerhetsvästar. Dom hade hittat mig.
"Sure! I saw her!!" sa dom och jag sprang fort därifrån. Jag sprang utan att kolla bak i 5 minuter. Jag kom äntligen fram till en annan brunn. Jag såg en stege och började klättra upp, drog bort brunnen och klättrade upp. Jag vände mig om och började springa när jag direkt krockade i en kille.
"Ouch! I'm so sorry!!" sa jag och kollade upp.
"It's okay! haha!" sa han och när han öppnade ögonen öppnade han munnen.
"Inna?"
"Louis?"
"What are you doing here? ALONE?!" sa jag och drog med han in i en port.
"May I say the same?"
"I'm like this close to get killed by another group of agents that's looking for me! Please tell me your not out for a walk or something!"
"And you were doing what in those drains??"
"Hiding!"
"Jesus.."
"Now what the hell are you doing here?"
"Just clearing my mind.. in 30 minutes it's time you know.."
"Yea.... Hey listen, if anyone called Sasha or John is coming to you and "protecting" you, it's okay. They're with us. So get going to your show!!!" sa jag och puttade han mot dörren.
"Hey wait.. i'm sorry but i just want to let you know that your like.. really hot. Have you ever been kissed on time square on midnight before?"
"No have you?"
"No.. but I wanna change that" sa han och log.
"Here's mu number" sa jag och skakade på huvudet efter några sekunders tystnad.
"This will be tricky though" sa jag och han log stort.
"And also so worth it!" sa han och gick ut ur porten.
"Hmhm.." harklade min chef sig.
"Sorry... you didn't just... Noo...." sa jag och skämmdes.
"Yea, sasha and John to."
"Got ding it.."
"Your in a building, get on top of it. NOW"
"On my way."
_______________________________________
2 comments :)

2 kommentarer

Linnea

16 Jun 2013 18:51

Å vad bra den är:)

Svar: tack :D
None None

Alva :D

16 Jun 2013 22:51

Denna är superbra! Sluta vara så bra innan jag får damp!

Svar: haha tack! :D men durå? :O
None None

Kommentera

Publiceras ej